tirsdag 3. mars 2009

Digge Drillo!

Aldri har jeg vært mer begeistret for ett comeback innen norsk fotball, eller for å være helt ærlig, innen fotball generelt. For å dra den helt ut blir det kanskje the most exciting comeback innen sport generelt for min del, men da ser jeg selvfølgelig bort i fra alle de gangene jeg har gjort comeback på basketlaget. Uansett, for å melke Drillo for alt han er verdt, blir både Drillo-pølsen og Drillo-isen relansert. Det var dagens høydepunkt for min del, for den isen har jeg virkelig savnet. Jeg skjønte aldri hvorfor den forsvant fra markedet, for det skal visst ha vært en av Diplom-is største suksesser, men nå har jo jeg lært alt om licensing osv, så Drillo kunne jo ikke gi bort liscensing på navnet sitt i all evig tid. Nei, ikke vet jeg, men hva gjør vel det, for Drillo har garantert reddet sommeren!! Diggbart, Drillo!

2 kommentarer:

  1. Drillo har reddet mer! Nemlig reddet deg fra å være konstant våt på bena i VAN(n)couver. Han startet gummistøvelmoten! Det var nok ikke tilsiktet, men han brukte alltid gummistøvler og det var bare så ut at det ble in. Tror jeg (uten å ha hatt markedsføring og sånne fag).

    SvarSlett
  2. Hehe, så sant, så sant! Gummistøvler er tingen i Vancouver, bare synd mine dyre har fått hull, for nå blir jeg våt både meg og uten. Men bra intiativ av Drillo var uansett!

    SvarSlett