fredag 20. mars 2009

Watch Me, Watch You, Watchmen!

I går dro Therese og jeg på kino for å se Watchmen. Det var første gang jeg har vært på ordentlig kino i Vancouver, så det var jo litt stas. Jeg forventet jo at de skulle slå Norge ned i støvlene når det gjaldt utvalg av godteri og annet snacks, men som alltid, ble lille sweet tooth av et cookie monster skuffet. Det var så og si ikke en ett eneste smågodtutsalg, dog noen poser med skittles og twizzler kunne man kjøpe. Det de derimot hadde var Taco Bell, Kentucky Fried Chicken, Burger King og is-utsalg. Frister det ikke med en bøtte med kyllingvinger og en stor pommes frites mens du sitter i kinosalen, kanskje? Eller hva med en sprø og god taco som du kan høre knase i munnen mens filmen begynner? Jaja, de får gjøre som de vil de dærre Canadierne.

Jeg må innrømme at jeg var meget skeptisk til å sitte stille i nesten 3 timer og se på en film basert på en tegneserie jeg aldri har hørt om. Hvordan overleve dette uten å få maur i rumpa? I tillegg er jo ikke akkuratt superhelter min store greie, heller ikke overnaturlige krefter (med unntak av kjære Harry Potter). Men hva er egentlig min store greie? Nei, ikke vet jeg.. Men filmen var faktisk ganske kul, og jeg hverken så på klokken eller sovnet, så kvelden var en suksess!

1 kommentar:

  1. hehe ja du er nå sær du..
    du liker best terningskast-1 filmer du :P

    SvarSlett