lørdag 28. mars 2009

I heart Ben & Jerry!


Helg igjen! I mitt hode betyr helg "spis alt du kan helt til du ligger på gulvet og holder på å sprekke", so I did! I går hadde jeg prosjektet "boller". Det ble et lite eksperiment siden jeg ikke hadde noen form for gram-vekt, og dermed måtte ty til øyemål. Bollene ble ikke de beste i verden, men ble reddet av m&m's jeg hadde "gjemt" i deigen. Så heder, ære og stor takk til m&m!
Boller var gårsdagens lille høydepunkt.. :)

I dag dro jeg downtown med Therese, og der kjøpte vi Caramel apple.. Sånn man ser fra på tv når de viser gammeldagse filmer med tivoli i USA. Eplet var superb! Det er verdens mest fristende butikk. De har alle slags karameldekkede epler der.. Epler med karamelltrekk og oreo/marshmellow/chocolate chips/ mandler + + . I tillegg har de seasonal karamell-epler som nå var formet som easter bunnies og kyllinger. :)
Senere dro jeg og kjøpte meg en boks med verdens beste is, chocolate fudge brownie! Mmmmm.. En liten (eller relativt stor) quilty pleasure.

Så nå sitter jeg her og holder på å sprekke! Godt det snart er den tøffe hverdag igjen, da skal jeg få litt disiplin i hverdagen og kostholdet!

I morgen bærer det til WHISTLER!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar