søndag 22. mars 2009

Sol og søndag!!!

Sol i Vancouver igjen! Utrolig deilig, og skal nå utnytte det med å ta en joggetur ned til nudiststranden på campus. Jeg håper bare den ikke er blitt tatt i bruk enda... Jeg startet med å sove lenge, og så spise frokost: To gratis hamburgere i regi av studentboligene, så hva kan vel bli bedre enn det? I tillegg har jeg endelig klart å gjøre ferdig innleveringen min, fortært resten av ananasen og søkt på en sommerjobb (som jeg ikke får, men, men..). Så nå er det bare happy go lucky i heimen! Etter den berømte joggeturen, vurderer jeg enten å kjøpe en Ben And Jerry isboks eller å lage muffins. Det er jo ikke hver dag det er søndag! Så søndagen skal nytes ;)

1 kommentar:

  1. Jeg jobbet min siste dag på caféen i går, søndag, og jeg kan si at den ikke ble nytt. Men jeg gleder meg over at din søndag var fin og syntes det hadde vært litt (merk;litt!) gøy om du traff på en joggede nudist. Hehe. he. Bare kom på det.

    SvarSlett