fredag 24. april 2009

What is she hiding in there...?


Hva befinner seg inni papirposen? En liten tørr brødskive med smøreost? En epleskrott? Og nei du, det er mer spennende enn som så. Siden jeg er midt i øving til finanseksamen i disse finaskrisetider, fant jeg ut at jeg ville investere mine 2 dollar i en "world famous UBC cinnamon bun", og se hva avkastningen ville bli på dette prosjektet. Smartere tankegang enn han derre Røkke driver på med tipper jeg!


Cinnamon bun-kjøpet kunne jo enten ha blitt en fiasko med en negativ nåverdi, eller så kunne det vise seg å være griselurt. And the verdict: Det var griselurt. Definitivt vært investeringen. Den var myk, stor og særdeles god! Angrer bare på at jeg ikke tok denne investeringen før nå.. Dog, nå skal de sies at den ikke hadde frosting, men fett spart er fett bevart(?) eeehh..

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. Heeeei! Så god ut og lykke til med finans! Detta går bra! Når eksakt lander flyet ditt? Gleeeede seg!

    SvarSlett
  2. torsdag, den 30.april btw

    SvarSlett