fredag 17. april 2009

Del 2: Ukonsentrert prikk.


Det går jo virkelig ikke ann å konsentrere seg når man skal lese til et så meningsløst fag som "managment information systems", men siden det handler om IT og informasjonssystemer, blir det jo noe relevant å surfe på nettet. Å, yes, jeg kan faktisk flette inn litt teori om oasis-siden her. Revenue model: Sales! Competitive advantage: Selge ting som Nora faller for. Jeg ønsker meg denne kjolen. Dersom den er fin sånn på ordentlig, blir den min når jeg er tilbake i Oslo. Jippi!

5 kommentarer:

  1. Gudameg, den er for fin! Me loove. Jeg støtter oppom ditt kjøp av denne ved tilbakekomst til Norge!

    SvarSlett
  2. Den var fin, har sett den i sort og grått, men ikke blått :/

    SvarSlett
  3. så den i blått i dag på oslo city, så du får skynde deg hjem så du får kjøpt den!

    SvarSlett
  4. Var den fin da? :) Jeg kjenner til fenomenet om at bilder kan lyve.

    SvarSlett
  5. Leif in da house22. april 2009 kl. 23:38

    Den ligner ganske mye på bildet, litt mer blå enn lilla i virkeligheten bare.

    SvarSlett