mandag 18. juli 2011

Update

The latest addition to my closet: En fantastisk bluse fra Designer Remix. I heart! Var også innom frisøren i dag og ga etter for mersalg. Jeg gir da aldri etter for frisørmersalg, men gosh, så lett det er å bruke penger nå som jeg endelig har penger å ta av. Frisøren sa at jeg med produktet kunne lage "effortless" hollywoodkrøller. Kaaatching - and I am sold! :D
Mitt overfladiske mål for resten av livet er å aldri igjen ha på klær jeg ikke liker. Regelen har følgende unntak:

- Dager med maling av hus (som jeg så og si aldri kommer til å gjøre fordi jeg heller står for kake som skal severes i malepausen)
- Dager med kosebukse (rett og slett fordi kosebuksen er stygg, men uunnværlig).

Neida, jeg skal ikke bli så overfladisk jeg. Det er bare slitsomt. Snakk om slitsomt - nå snek det seg en bille inn på soverommet. Must go!

1 kommentar: