onsdag 27. juli 2011

Sporty spice. Tja.

Tenkte å gi en liten staus på 1-milsløpet mitt. Ja, jeg vet det ikke er all verdens å løpe en mil for flere der ute - men for meg er det en VELDIG stor ting. En bragd. Foreløpig klarer jeg ikke presse meg så mye mer enn den vanlige ruten på cirka 6 kilometer. Det vil si, jeg presser meg vel så og si ikke. Manglende konkurranseinstinkt? Står i mot press? Uansett, så er jeg en god del bak målet på 1 mil innen den 24. september, så i skrivende stund ser det ikke så lovende ut. Men, det kan snu :)

Jeg har endelig kommet til det punktet hvor jeg synes det er kjempedeilig med en joggetur. Det er ikke lenger et ork, men godt å være i bevegelse og det føles selvsagt ekstra bra etterpå. Jeg husker at jeg flere ganger har blitt lei første minuttet av joggeturen. Kanskje det kommer med alderen? Eller kanskje det er musikken?

Nå skulle jeg selvsagt ha et sikkelig sporty bilde av meg selv, men slikt eksisterer ikke. Så, dere får heller ta meg på ordet ;)

1 kommentar: