onsdag 1. juni 2011

Tilbake!

Tilbake! Og klar for å dele nye tanker, idéer og sprell. Kan ikke akkuratt skryte av å ha hatt verdens mest spennende liv de siste månedene. Jeg har (som alle dere fem lesere vet) jobbet med masteroppgaven. Den evige masteroppgave. Hadde det bare inkludert overnatting på hotell for å sjekke outsourcingsforholdene - men neida, i stedet er det et slitt laken i egen seng. Nå er det imidlertid ikke mange dagene igjen til jeg er ferdig utdannet siviløkonom. Kall meg bare "økonom". Gleder meg til å se kjente og kjære igjen under mindre stressende omgivelser!

Amerikanske Cinnamon Rolls står forresten på menyen i dag :) Oppskriften har jeg fått fra Passion 4 Baking! Det ble aldri noe av "Julia & Julia"-prosjektet. I am so much talk and no action.

Mmmm.. Der piper ovnen! Later alligator!

1 kommentar: