fredag 17. juni 2011

Nesten ferdig!


I morgen printes oppgaven. Endelig! Jeg er så glad for å være ferdig. Endelig slippe å ha noe konstant hengende over meg. Det blir ferie i en uke hvor Bergen samt vennetreff står på agendaen. Deretter er det rett ut i arbeidslivet med meg, og starter første arbeidsdag neste mandag. Det blir spennende å bli businesswoman med rosa blazer! Jeg gruer meg veldig til å være på jobb klokken åtte hver eneste dag, men gleder meg derimot til de dagene jeg kan gå hjem bare daffe resten av kvelden.

Det har vært en bra uke! Deilig å ha en følelse av kontroll over oppgaven. Jeg tok meg til og med tid til å se på Thomas Dybdahl og Bjørn Eidsvåg live på Grefsenkollen. Helt fantastisk :) Det er noe helt unikt med Thomas Dybdahl. Han seiler nesten opp som norges beste artist i mine øyne. Er han slått på målstreken av Sondre Lerche? Hmm - nei, tror nesten jeg må "call it a tie". Uansett, det var fantastisk musikk, utsikt, øl, stemning og hyggelig selskap av Lars. Vi har til og med egen "se Thomas Dybdahl hver sommer"-tradisjon, så det er bare å fortsette å turnere, Thomas ;)

Nå får jeg begynne hardkjøret til den lille milen jeg liksom skal løpe under Oslo Maraton. Jeg er foreløpig bare på 5,6 km. Kan jeg klare 10 km i til slutten av september?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar