mandag 11. oktober 2010

It's your birthday / We gon' party like it's yo birthday

Christina og jeg feiret bursdagene våre på lørdag i casa de Nora. Og, for en bursdag!! Den ene bursdagen topper jo den andre.. :) I hvertfall nesten!


Anders var bakemester og lagde en kjempegod oreokake. Definitivt en av mine favorittkaker da Oreo er og blir min favorittkjeks. Kjeksen over alle kjeks.
Ingrid hadde lagd muffins med ROSA glasur. :D


I tillegg kom det mange fine folk. Jeg er så fantastisk glad for denne lille gjengen jeg har i Bergen, alle er gode! :) And they brought pressies! Jeg fikk blant annet enda en muffins til min kolleksjon (jippi), en egen papirmann (min, bare min), en hello kitty-mobilsokk, hjemmestrikkede fantastiske grytekluter, vin, dvd og vanter til potene! Fornøyd!

Vi hadde god stemning - og fikk til og med bursdagssang med hopp og sprett!




Jeg ELSKER bursdager!

1 kommentar: