tirsdag 5. oktober 2010

24 år!



Jeg elsker å ha bursdag! Jeg elsker det så mye at jeg ikke kan legge meg 1 minutt før tolv, må nyte hvert sekund!

I dag har jeg fått mange hyggelige meldinger fra kjente og kjære, og mange fine presanger. Jeg har blant annet fått en kjempefin mummitrollkopp til som gjør min kolleksjon litt mer komplett, en veske til min nyinnkjøpte parkas, et fantastisk cupcake-smykkeskrin, fin lue, te og røkelse til kalde høstdager. :)

I tillegg har jeg også vært og spist bursdagsmiddag Jacobs Aall med fantastiske Mari, og vi har kjøpt oss konsertbilletter til Thomas Dybdahl og Susanne Sundfør. Lykke! :D


Jeg tror livet som 24-åring blir bra - mye tyder på det så langt!

Forresten: grusomt flatt hår jeg har på det bildet der da! Haha - men, jeg som 24-åring har jeg bestemt meg for å ikke være så selvopptatt, så samme kan det være.

1 kommentar:

  1. Hipp hipp HURRA for verdens beste Nora! :)
    Neste år kommer den store 25.. Halvveis til femti snart. Herregud, som tida flyr! Jaja.. Ett år til enda da!
    Gleder meg til neste gang vi kan feire bursdagene våre sammen <3
    Først ser jeg frem til jul og kos da.. :)
    Steinar også <3

    SvarSlett