mandag 11. januar 2010

NYTT ÅR, NYE MULIGHETER..

Og ny Mac!

Første blogg i 2010, og første innlegg fra min flotte Mac. Forløpig har den klart seg veldig bra, og jobber raskt og lydløst. Me like! :) Lille Dell var ikke så verst den heller da, så det er litt trist å forlate den, men all good things come to an end. That´s life!

Julen har vært helt fantastisk, og heldigvis varer den helt til påske. Ikke nok med at jeg hadde to herlige uker hjemme, og en morsom uke i Alpene, men nå har jeg lurt inn enda en uke til hjemme. Jeg hadde jo lovet på tro og ære at jeg i år 2010 skulle lese pensum fra dag 1, men nå har jeg istedet begynt året med å skulke den første uken. Dette lover ikke bra! Men, jeg skal ta det igjen, I always do for you..

John Mayer is coming to town på torsdag. Exciting!! Ser for meg en dårlig kjemi mellom Skavlan og John, it´s doomed to happen, men artig at han kommer. Det kommer garantert til å komme en John Mayer-bølge over lande, og "Heartbreak warfare" blir måndens landeplage - you mark my words. Du leste det her først!!

Hvilke andre predictions har jeg for det kommende året?
Jo, det kommer flere prosjekter a là Nora gjør ting hun kan/ikke kan. Det ligger ann til å bli et interessant år.

Cheers!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar