onsdag 13. januar 2010

It´s been a long night in New York City, It´s been a long time in Austin too..



But it sure has been a short night in Oslo.

Jeg har startet mitt første nyttårsprosjekt. Det blir nesten en videreføring av drømmen om å gå igjennom hele kokeboken til Ingrid Espelid. Prosjektet mitt går nå ut på at jeg hver uke skal lage en rett jeg aldri har lagd før, og det må skje på mitt lille studentbudsjett. Ikke forvent noe fancy, her går jeg back to basics eller back in black som Backstreet Boys ville gjort.

Startdato: I dag!
Første rett: Risotto.

Mac Pro says hi! He is a keeper ;)


4 kommentarer:

  1. Hallo!! Ble risottoen god? Emil lager det, det er nam! Hmm, hver uke sa du? Hva har du laget denne uka? Klem!!

    SvarSlett
  2. Hihi. Jeg stemmer for! Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett
  3. Å, jeg lagde ikke noe.. Men har store planer denne uken: I´ll make the French proud by making quiche! :D Liker at dere skriver kommentarer. <3

    SvarSlett
  4. Ooooo! Hvordan bl quichen?? Nam, kan vi lage det når jeg kommer på besøk???

    SvarSlett