fredag 24. september 2010

Ut på tur, aldri sur!



Som styremedlem av Buddy Bergen har jeg i løpet av dette semesteret fått være med flere morsomme events sammen med internasjonale studenter. Arrangementer jeg ellers aldri ville vært en del av, så det er veldig morsomt å oppleve noe nytt og få være med på å sette "finishing" detaljer. Forløpig har jeg vært med på quiz (med over 200 i oppmøte), movie night og kanonballturnering. Det har vært godt oppmøte på alle arrangementene, og jeg har inntrykk av at arbeidet vi gjør er verdsatt hos både de norske og utenlandske studentene.


Forrige søndag dro 70 studenter + Buddy Bergen på fjelltur. Vi gikk fra byen og opp til Fløyen, rundet brushytten (fancy navn og god vaffellukt) og opp til Blåmannen. Jeg har aldri vært i noen andre fjell enn Stoltzen-fjellet mitt, så det var gøy å få se det mange andre snakker om! :)

Etter en hel dag på tur, kom jeg hjem helt skutt. Men, sjeldent jeg har så god samvittighet som etter en dag i ett av de sju fjell. Jeg sov som en drøm!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar