lørdag 21. august 2010

All you need is a nail polish or two..


"Hvis du ikke skriver noe innen 48 timer, sletter jeg bloggen fra listen min." - Skummel trussel. Action must be taken.


Nytt semester, snart ny by og nytt kapitell. Hva passer da bedre enn ny neglelakk på potene?
Jeg synes disse to er ganske så snasne. Kanskje ikke like mye IT-neglelakk som Chanel, men alikvel to lekkerbisker som jeg tror ville gjøre enhver høstdag litt bedre.


Denne sommeren har jeg hatt negleprosjekt. Om å gjøre å gjenopprette neglene etter mye dårlig behandling under eksamenstider. De har kommet seg betraktelig, så blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde de fine og med litt lengde. :)

4 kommentarer:

  1. Se her ja! Sweet :)
    Jeg må si jeg falt litt over den lilla.. Frk. Stine har blitt hekta på neglelakk, så jeg har tre stykker jeg venter på skal dette ned i postkassa :D
    Nå må du fortsette å være flink med både blogging OG neglene!
    I'm watching you! <3

    SvarSlett
  2. Du har sjekket og du har lagt igjen kommentar, nå ble jeg fornøyd her! :)
    Jeg ønsker meg også flere neglelakker, det er en bitteliten motivasjon for å fortsette og være flink! :)

    SvarSlett
  3. I dag fikk jeg neglelakkene jeg hadde bestilt på nettet i postkassa.. Den stinka neglelakk med en gang jeg kom inn i oppgangen for å si det sånn.. Den ene var knust og hadde smurt seg over alt inni pakka. Niiice!
    Jeg sendte en mail til hun jeg hadde kjøpt de av på ebay, og hun skulle sende meg en ny og beklaget :) To av tre var hele, så nå har jeg akkurat lakket neglene med en av de nye. Jeg er fornøyd :D

    SvarSlett
  4. Å, kjipt med den ene! :/ Men, glad det i hvertfall var noe i hel tilstand der. :) Ble de to andre rene, eller ble det neglelakk på de andre neglelakk-etuiene?

    Men, uansett - alltid stas med ny lakk på potene :)

    SvarSlett