søndag 7. februar 2010

All you need in life is a cookie!


What do you do when life is a bitch? You make cookies!
Livet trenger egentlig ikke å være en hurpe for å lage cookies, kan egentlig være pretty solid også. Nå husker jeg ikke hvordan livet mitt var i går, hjernen er definitivt i helgemodus, men cookies ble det nå uansett. :)


Man gjør jo bare sånn, med høyre og venstre hånd. Siden jeg ikke kan forskjell på de to, kan det for alt jeg vet være venstre og høyre hånd. Og lille Mac var selvfølgelig med på opplevelsen!

5 kommentarer:

  1. Den kjeksen der har du aldri laget til Steinar... Steinar vil smake! JA!

    SvarSlett
  2. Haha.. Steinar...

    Cookiene så gode ut!!

    SvarSlett
  3. Haha! Steinar <3

    SvarSlett
  4. synes disse ingrediensene var faretruende nær din million-dollar-computer :P
    Vet ikke om MAC dekker "bakeskader", men når det er sagt.. jeg liker også å lage mat med en laptop i nærheten (eller "serveringsbrettet" som Robert kaller det.. etter at jeg har mistet litt for mange smuler i tastaturet)

    SvarSlett
  5. Serveringsprettet - det var ihvertfall Dell. Den har både kost seg med både melk og oreocookies.. :) Mac var faktisk var faktisk plassert i nærheten av ingrediensene bare for bildets skyld, etter det var tatt, måtte den flyttes noen centimeter. ;)

    SvarSlett