søndag 24. mai 2009

Ugler ( i mosen) på Uglebo!

Fredag var den store kvelden kommet. Det var endelig tid for å se den beryktede og etterspurte dj Tjessem-Høiby in action. Stedet var Marens 2.hjem: Uglebo, og med meg hadde jeg Stine. Jeg ble mektig imponert. Rett og slett bra musikk fra høytalerene, hyggelige priser i baren, og hyggelig folk generelt. Dj Tjessem-Høiby viste seg å være en populær person, og folket strømmet på utover kvelden. Vi kan jo linke dette med pr-plakatene som lovte gode toner av to heite jenter. Anbefales!


Måtte bare ta med bildet, Stine! :) Synes du var søt!

Jeg fikk til og med bilde sammen med dj-duoens halvdel, Maren. Gjett om jeg var starstrucked da?! I forfjamselsen glemte jeg å spørre om autograf, men jeg har det på feeeelingen at jeg får sjansen igjen, og den feelingen har vist seg å være riktig tidligere. Watch this space!

2 kommentarer:

  1. Hehe, så søte dere var på bildet, mer enn man kan si om meg! tihi. Artig kveld - artige jenter! Gleder meg til grill-fest med Øya, Mexican party, grillings på verdandaen ( og prologen med prøvesmaking!). :D

    SvarSlett
  2. DJ Tjessemhøiby29. mai 2009 kl. 00:48

    Takk for at du kom på den siste dj-session'en dette semesteret! Jeg er glad du likte det :).
    Autograf kan vi ordne vettu ;). Jeg har på følelsen at vi sees snart igjen..!

    PS: Søteste bilde av Stine!! :)

    SvarSlett